Panouri publicitare digitale de interior și exterior
Afișajele publicitare digitale oferă posibilitatea unei publicități flexibile prin intermediul diferitelor formate de fișiere. Cu ajutorul afișajelor pot fi redate cu ușurință videoclipuri si prezentari de produse, spoturi publicitare. Datele pot fi încărcate pe afisele digitale pentru clienți prin intermediul unui stick USB. În acest fel, afișajele funcționează ca semnalizare digitală, stâlpi publicitari sau vitrine de magazin.
Datorită designului lor compact, soluțiile noastre de afișaj digital au o diagonală mare a ecranului de până la 43 de inch. Videoclipurile și grafica individuală pot fi create în formatul de redare respectiv. Conținutul poate fi redat pe dispozitiv prin intermediul mediilor de stocare, cum ar fi USB sau SD. La redarea afișajelor publicitare aveți la dispoziție o gamă largă de opțiuni de conectare.
În plus, puteți alege dacă doriți să faceți publicitate cu afișaje publicitare în interior sau în exterior.
Panourile digitale pentru clienți sunt deosebit de potrivite pentru utilizarea în exterior. Cu ajutorul roților, acestea pot fi amplasate rapid în aer liber. Amplasate aici, puteți ajunge la un public larg cu publicitatea dvs. digitală. În format portrait, publicitatea dvs. este prezentată acum cu o lizibilitate optimă.
Panouri digitale: publicitate in miscare
Soluțiile de afișaj digital sunt spații publicitare atractive. Puteți face publicitate aici pe întreaga diagonală a ecranelor. În același timp, acestea sunt rapid și ușor de instalat. Datorită luminozității ridicate, vă puteți afișa suporturile publicitare cu o vizibilitate optimă în exterior sau în interior.
Amplasate la locul de utilizare, produsele și serviciile pot fi promovate într-un mod cu totul nou. Puteți face publicitate la mult mai multe informații în același timp și le puteți rula pe afișaj. În special în instituțiile publice sau în școli, puteți atrage atenția asupra diferitelor informații în zona de intrare. De exemplu, puteți atrage atenția asupra cărții de identitate online, a evenimentelor din oraș sau a orelor de funcționare modificate.
Creați programe întregi de reclame care să ruleze la nesfârșit. În acest fel, cu un singur afișaj puteți ajunge la un număr mare de persoane cu diferite anunțuri. Anterior, poate că ați fi avut nevoie de mai multe afișaje publicitare pentru acest lucru. În plus, spațiul publicitar poate fi perfect împărțit în termeni de timp între diferite departamente sau campanii.
De exemplu, puteti utiliza panourile noastre digitale in universitati, birouri, sau secretariate. Ca și până acum, tot ceea ce este necesar este publicitatea în formatul corespunzător. Instituția poate decide apoi singură dacă dorește să facă publicitate cu imagini sau video. Experiența a arătat că oamenii se înțeleg bine și rapid cu sistemul de operare Android al afișajelor.
Publicitate in formatul potrivit
Așa cum am descris mai sus, un avantaj major al afișajelor publicitare digitale este că puteți face publicitate în diferite formate. Mișcarea este înregistrată în mod deosebit de ochiul uman. Imaginile în mișcare și luminozitatea coloanelor sporesc percepția conținutului publicitar. Beneficiați de o atenție sporită pentru produsele și serviciile dumneavoastră.
Unele dintre soluțiile de afișaj digital din gama noastră dispun și de un difuzor. Prin redarea de sunet sau muzică pe lângă imagini, vă adresați potențialilor cumpărători și mai intens. Sunetul puternic, muzica sau conversațiile susțin povestea publicității dumneavoastră. Acest lucru îi atrage pe clienți să se oprească și să se uite mai atent la informațiile și conținutul prezentat.