Autocolant pentru pardoseala - mijlocul ideal pentru o informare eficientă, practică, rezistență în timp.

Alegeți dintre numeroasele modele și forme pe care le puteți personaliza la alegere.
 
Inchide
Filter & Sort
9 Articol

Desprindeți folia, lipiți-o și ați terminat.

În momentul utilizării, este suficient să desprindeți autocolantele de pe o folie și să le așezați efectiv pe podea. Și apoi puteți face publicitate produselor și ofertelor dvs. sau puteți informa cu privire la instrucțiunile de siguranță și orele de funcționare.

Din ce sunt făcute autocolantele practice? Autocolantele de înaltă calitate pentru podea sunt, de obicei, realizate din folie. Tipul de folie variază în funcție de zona de aplicare. Există cele care sunt potrivite în special pentru utilizare în exterior sau pentru utilizare în interior. În funcție de motiv, aceste folii sunt concepute cu imprimare digitală sau cu alte metode de imprimare.

Dacă nu ați mai folosit până acum autocolante pentru podea, veți fi impresionați de simplitatea lor. Autocolantele sunt prevăzute cu o folie de protecție. Înainte de a le aplica pe pardoseala respectivă, se îndepărtează mai întâi folia protectoare. După aceea, autocolantul publicitar poate fi deja aplicat de către personalul sau echipa de service. După aplicare, autocolantul poate fi îndepărtat fără a lăsa reziduuri.

Avantajele publicității pe podea

Publicitatea pe podea este atractivă pentru diferite tipuri de comercianți cu amănuntul din mai multe motive. Printre altele, este rentabilă. De exemplu, autocolantele pot fi tipărite în funcție de dorințele personale, chiar și pentru cantități mici. Datorită costurilor reduse, sunt posibile în mod flexibil modificări constante ale publicității pe podea.

Flexibilitatea ridicată a autocolantelor face posibilă adaptarea pe termen scurt la noile produse și oferte. Această posibilitate de schimbare a acestei tehnologii publicitare se reflectă și în designul dumneavoastră. Autocolantele de podea pot fi imprimate în diferite forme și culori. Imaginea corporativă a unui brand sau a companiei dvs. este ușor de transferat în designul articolului. Rezultatul este o prezență publicitară uniformă care se reflectă pe podea până la publicitatea dumneavoastră.

Amplasarea unei reclame pe podea ar trebui să fie cât mai aproape posibil de produs. Produsul poate fi plasat oriunde. Pentru că autocolantul corespunzător poate fi lipit direct în fața produsului. Nu este nevoie să vă gândiți la elemente de fixare adecvate sau la capacul potrivit pentru publicitatea dumneavoastră.

În schimb, fiecare autocolant publicitar poate fi poziționat oriunde. Nu este necesară montarea pe perete și nimic nu trebuie suspendat din tavan. Cu toate acestea, efectul nu este mai puțin eficient. Autocolantul de podea amplasat devine un adevărat punct de atracție, atrăgând atenția clienților dumneavoastră.

Spațiu publicitar optim

Podeaua este probabil una dintre cele mai mari suprafețe pe care orice magazin, piață sau instituție publică le aduce cu sine. Cu toate acestea, ea rămâne în mare parte nefolosită. Cu toate că tocmai pe podea publicitatea bine plasată poate fi atât de eficientă.

Atunci când vă plimbați prin magazin sau prin afacerea dvs., rafturile sau tejghelele sunt, desigur, primul lucru care iese în evidență. Cu toate acestea, nu trebuie să uităm că și podeaua beneficiază de multă atenție. Desigur, pentru că toată lumea trebuie să arunce o privire la locul pe unde merge efectiv. Fiecare client va putea probabil să vă spună ce pardoseală folosiți în magazinul dumneavoastră.

Așadar, de ce să nu folosiți aceste priviri zilnice la podea pentru a promova vânzările? Exact aici intervine publicitatea pe podea. Aceasta folosește spațiul liber și nefolosit de pe podea și îl transformă în spațiu publicitar bine utilizat. În același timp, această tehnică publicitară atrage prin ușurința de manevrare și flexibilitatea ridicată.

Gamă largă de aplicații

Dar autocolantele de podea nu pot fi folosite doar în scopuri publicitare. Autocolantele sunt la fel de versatile atât în ceea ce privește designul, cât și în ceea ce privește utilizarea lor. Desigur, autocolantele de podea sunt folosite foarte mult la publicitatea ofertelor, dar concizia lor poate fi folosită și în alte moduri.

Atunci când se oferă informații despre anumite aranjamente din magazin, este important ca informațiile să ajungă la cât mai mulți trecători. Unde puteți prinde mai mulți oameni decât cu un autocolant în fața intrării sau în zona de intrare? Autocolantul atrăgător de pe trotuar sau de pe podeaua magazinului va atrage privirile trecătorilor fără excepție. Acesta poate fi folosit pentru a anunța în mod eficient dispozitivele de igienă, o distanță minimă sau noile ore de deschidere, astfel încât toată lumea să fie la curent cu acestea.

Pe lângă posibilitățile de informare și publicitate, publicitatea pe podea are și un efect de pionierat. Aceasta înseamnă că poate fi folosită și pentru a ghida clienții prin afacerea dvs. și, astfel, poate avea un impact asupra duratei vizitei și a consumului. Vedeți că autocolantele au diverse efecte care au un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri și a afacerii dumneavoastră.

Autocolante de podea pentru promovarea vânzărilor dvs.

În sortimentul nostru online veți găsi o mare varietate de autocolante pentru interior și exterior. După cum am descris mai sus, există multe posibilități în domeniul publicității pe podea în ceea ce privește designul și amplasarea autocolantelor. Aceste numeroase posibilități se reflectă în diferitele texturi ale produselor noastre.

Descoperiți multe forme diferite de publicitate pe podea în magazinul nostru online. În calitate de expert în promovarea vânzărilor, vă stăm mereu la dispoziție pentru sfaturi. Datorită fabricii noastre interne de producție și imprimare, vă putem oferi și produse speciale, realizate la comandă. Așteptăm cu nerăbdare cererea dumneavoastră de informații.

Close menu
Inapoi sus