Atrageți atenția oamenilor in spațiile publice cu ajutorul publicității exterioare potrivite. Prin intermediul diferitelor forme de publicitate exterioară, mesajul dumneavoastra ajunge direct si rapid la un număr mare de trecători și potențiali clienți.
 
Inchide
Filter & Sort
431 Articol

Realizarea obiectivelor dumneavoastra

Publicitatea in aer liber (out of home media) poate fi poate fi instalata intr-o multitudine de locuri. Bannere promo, corturi sau diverse display-uri pentru point of sale din domeniul tehnica publicitara. Oferim produse atractive pentru aer liber.  Folosiți potențialul publicității exterioare și atrageți atenția asupra dvs. într-un mod specific.

La noi, puteți să vă concepeți cu ușurință propria definiție a publicității exterioare și să o comandați direct online. Cea mai mare provocare este să găsiți produsul potrivit pentru compania dvs. și pentru utilizarea dorita. Scopul este de a atrage atenția direct asupra mesajului publicitar. În general, pot fi urmărite diverse obiective.

Pe de o parte, publicitatea exterioară poate fi folosită pentru a crește profilul companiei dumneavoastră. Pe de altă parte, publicitatea exterioară este recomandată pentru a se adresa unor grupuri țintă specifice. Deoarece acest tip de publicitate poate fi găsit peste tot, atrage foarte mult atenția. Indiferent dacă publicitatea dvs. este observată direct sau doar întâmplător de câțiva trecători - aceasta face diferența.

Zonele pietonale sau șantierele de construcții și pereții de pe străzile aglomerate sunt locații ideale pentru diverse medii Out of Home. Acestea sunt centrul vieții publice și, prin urmare, atrag în mod deosebit atenția. În același timp, aceste locuri sunt foarte populare și vizitatorii se confruntă cu un număr mare de reclame. Prin urmare, este important să ieșiți în evidență aici.

Există mai puțină concurență în zonele mai puțin frecventate. Acolo, accentul se pune pe captarea atenției trecătorilor și a potențialilor clienți. O gamă largă de soluții de publicitate exterioară este disponibilă pentru a răspunde nevoilor specifice.

Publicitatea exterioară nu este definită de dimensiuni, montaj sau zonă de utilizare. Publicitatea este mai flexibilă și mai versatilă decât orice altceva. Diferitele formate, tipuri de montaj și zone de aplicare deschid opțiuni de neimaginat pentru publicitatea dumneavoastră.

Gama de publicitate exterioară se extinde de la afișe City Light la standuri pentru biciclete și diverse panouri publicitare. Diversele articole se caracterizează prin designul lor rezistent la intemperii, protecția împotriva vandalismului și calitatea ridicată. Există, de asemenea, articole iluminate pentru publicitate non-stop.

Publicitatea în spații publice nu are opțiunea de a vă viza destinatarii în mod foarte specific. Ea trebuie să filtreze clienții dintre toate persoanele care o văd inevitabil prin "abordarea" sa inițială.

Publicitatea mobilă în domeniul publicității exterioare

Alegerea mijloacelor de publicitate exterioară contribuie la impactul specific al măsurilor dumneavoastră de publicitate. În primul rând, mulți oameni se gândesc la afișe de mari dimensiuni atunci când se gândesc la publicitatea exterioară. Ei se gândesc la bunul și clasicul stâlp publicitar sau chiar la publicitatea la scară largă cu bannere pe fațadele unor clădiri întregi.

Cu toate acestea, s-au impus acum și spații publicitare mai mici și foarte eficiente, flexibile și ieftine. Brandingul, adică reamintirea conținutului publicitar din alte campanii, este unul dintre principalele puncte de interes aici.

Spațiile publicitare mai mici sunt recomandate datorită personalizării lor rapide și mobilității ridicate. În comparație cu afișajele mari de tip banner sau cu stâlpii publicitari fixi, acestea pot fi montate și demontate rapid. 

People stopperele sunt un exemplu foarte bun. Display-urile in forma de A sunt pliabile si se depoziteaza cu economie de spatiu.  Practic, acestea stau în calea clientului și necesită atenția acestuia doar din punct de vedere al abilităților motorii. Cu o abordare adecvată, atractivă și un mesaj publicitar personalizat, acestea pot fi un mijloc publicitar foarte eficient. Oferim people stoppere și display-uri stradale rezistente la vânt și la intemperii.

Steaguri si  steaguri de plaja se pot gasi in mod frecvent la intrarea in magazine.  Bannerele, pe de altă parte, sunt adesea atașate la grilaje, garduri și fațade. Un produs clasic printre diplay-urile promo este standul pentru biciclete

Corturile, pavilioanele sau umbrelele au un efect similar în domeniul gastronomiei sau la evenimente. Ele nu sunt percepute ca mijloace de publicitate, dar au un scop. Astfel, mesajele publicitare plasate acolo ajung mai ușor la consumatorul vizat.

Produsele cum ar fi display-urile promo mobile  sunt ideale pentru promotiile scurte. Acestea sunt foarte frecvente la târguri, vânzări și expoziții. Puteți atrage atenția unui număr mare de persoane asupra publicității dumneavoastră într-un timp foarte scurt. În acest fel, potențialul fiecărui eveniment și al fiecărei promoții este utilizat pe deplin.

După cum puteți vedea, posibilitățile noastre sunt de mare anvergură. Nu vă furnizăm doar echipamentul de bază, ci suntem în măsură să vă echipăm în mod complet. Aveți la dispoziție numeroase accesorii. Lăsați-ne să vă sfătuim cum să realizați o implementare perfectă. Suntem partenerul dvs. de încredere atât pentru echipamente digitale cu ecrane mari, cât și pentru medii analogice.
 

Mijloace publicitare cu vizibilitate mare

Publicitatea exterioară este potrivită pentru o prezentare vizibilă și pe scară largă. Mijloacele publicitare atrag atenția de la distanță. Pe de o parte, bannerele publicitare atractive și spațiile publicitare atrăgătoare asigură acest lucru. Pe de altă parte, dimensiunea și amplasarea publicității exterioare sunt cruciale.

O caracteristică a promovării în aer liber este flexibilitatea în ceea ce privește instalarea. Bannerele publicitare pot fi amplasate pe pereții caselor, în spații deschise sau în spații restrânse cu ajutorul ramei pentru bannere. Sistemele de cadre pentru bannere pot fi ușor puse în evidență cu spoturi sau linii luminoase.

Bannerele publicitare au un impact publicitar propriu în spațiile publice. Sistemele sunt utilizate pe drumurile aglomerate, ca publicitate pe fațadă sau în zonele pietonale. Construcțiile testate static asigură un suport sigur, care nu este pus în pericol de vânt și intemperii.

Panourile atractive fac parte, de asemenea, din marketingul în aer liber. Panourile marchează intrarea sau sediul companiilor, precum și șantierele de construcții sau facilitățile publice. Datorită atelierului nostru de imprimare intern, putem produce rapid panouri publicitare tipărite, filme publicitare și multe altele.

Vizibilitatea ridicată a suporturilor noastre publicitare și ușurința de utilizare la schimbarea bannerelor fac ca aceste sisteme să fie atât de populare. În acest fel, publicitatea prin bannere poate fi, de asemenea, actuală și schimbătoare. Bannerele potrivite cu imprimare de înaltă calitate sunt disponibile și în magazinul nostru online.

Ajungeți la o gamă largă de persoane cu o prezentare activantă, folosind diferitele forme de publicitate exterioară. Pe lângă afișe și publicitatea permanentă, sunt disponibile echipamente adecvate pentru multe alte forme de publicitate exterioară. Sistemele de bannere descrise mai sus, de exemplu, sunt utilizate pentru promovarea permanentă.

În domeniul mediilor ambientale, vă oferim soluții mobile. Cu ajutorul opritoarelor digitale pentru clienți și a pilonilor de informare, conținutul publicitar poate fi planificat în avans. Afișajele digitale atrag în mod deosebit atenția trecătorilor. Spre deosebire de mediile publicitare analogice, soluțiile digitale permit redarea simultană a mai multor conținuturi.

Publicitatea exterioară ca parte a strategiei dumneavoastra de marketing?

Publicitatea exterioară este uneori utilizată temporar, dar uneori și pe termen lung. Ea nu oferă doar posibilitatea de a realiza diverse obiective publicitare. Out of Home Media se califică pentru a deveni o parte integrantă a echipamentului dvs. de afaceri.

Produse precum un suport pentru biciclete, steaguri de plajă sau panouri de firmă vor deveni în curând parte din zona dumneavoastră de intrare. Acestea și multe alte articole asigură o modernizare permanentă a companiei dumneavoastră. Acest lucru nu numai că are un efect pozitiv asupra promovării vânzărilor, dar îmbunătățește și reputația și imaginea companiei dumneavoastră.

Prin integrarea publicității exterioare, vă creșteți nivelul de recunoaștere. Echipată cu steaguri sau stelaje exterioare, afacerea dvs. este vizibilă de la distanță. Publicitatea devine astfel un fel de indicator care oferă clienților orientare. Baza de clienți și succesul dumneavoastră pot fi astfel extinse.


Folosiți publicitatea exterioară ca un accesoriu permanent sau ca un punct de atracție la evenimente speciale. Atenția pe care o atrag produsele noastre poate fi folosită în mai multe scopuri. Pentru utilizarea temporară, mobilitatea articolelor joacă un rol mai important.

Duceți prezentarea dvs. la un nou nivel cu ajutorul publicității exterioare unice. Anunțați cu succes oferte, servicii sau evenimente. Adresați-vă unor grupuri specifice de clienți sau publicului larg. Urmăriți-vă obiectivele publicitare fără restricții.

Vă furnizăm produse adecvate, de înaltă calitate, pentru o realizare perfectă!

Cu o experiență de 30 de ani în promovarea vânzărilor, vă putem oferi consultanță și asistență de specialitate. Multe dintre produsele noastre pot fi personalizate cu logo-ul sau sloganul dumneavoastră. Datorită producției noastre interne a multor produse, este posibilă și fabricarea de produse personalizate. Acest lucru face ca produsele dvs. să iasă în evidență față de cele standard și crește efectul publicitar.
 

Exemple de utilizare

Bannere pentru utilizarea de lunga durata in aer liber

Bannerrahmen für effektive Außenreklame

Publicitate outdoor prin intermediul standurilor de biciclete

Außenwerbung im Bereich Verkehr
Close menu
Inapoi sus