Semnalizare digitală
Termenul „Digital Signage” se referă la utilizarea mijloacelor digitale în spațiile publice. Implementarea tehnică se face de obicei prin intermediul ecranelor mari și al proiectoarelor. Digital Signage este utilizat în principal în locuri foarte frecventate și în noduri de trafic, cum ar fi piețele publice, gările sau aeroporturile.
În plus, semnalizarea digitală poate fi utilizată și în magazine ca informații suplimentare sau în scopuri publicitare. Un exemplu în acest sens este monitorul din librăria unei gări, care afișează alternativ informații despre orarul curent, articole de știri și reclame pentru bestseller-uri.
Un avantaj major al semnalizării digitale este flexibilitatea sa: conținutul afișat poate fi schimbat sau adaptat în orice moment. Pot fi afișate reclame diferite sau chiar reclame complete la momente diferite, adaptate grupului țintă vizat. De exemplu: La un aeroport, reclamele pentru turiști sunt afișate mai întâi pe un monitor cu oferte care răspund nevoilor călătorilor de afaceri. Dacă este necesar, același monitor poate fi utilizat și ca indicator sau pentru afișarea întârzierilor.
Digitalizați-vă mesajul publicitar
și atrageți atenția clienților către conținutul dvs.!
Roluri și funcții diferite ale Digital Signage
Digital Signage poate fi utilizat în multe feluri, astfel încât o afacere să poată atinge multe obiective într-o varietate de moduri. Puteți afișa informații publice, cum ar fi directorul clădirii dvs. cu o hartă sau, după cum s-a menționat mai sus, informații pentru călători, dacă sunteți plasat într-o zonă de călătorie, cum ar fi un aeroport sau o gară.
Digital Signage vă permite să vă faceți publicitate și să vă promovați produsele sau serviciile, în funcție de locația panoului. Navigarea poate fi, de asemenea, facilitată cu ajutorul ecranelor interactive. Mai jos sunt prezentate câteva dintre cele mai influente aplicații prin care vă puteți promova vânzările cu ajutorul semnalizării digitale:
Îmbunătățirea experienței clienților
Construirea mărcii
Influențarea procesului decizional privind produsul sau marca
Informații despre produs
- reduce timpul de așteptare perceput în zonele de așteptare și la cozi
- utilizarea codurilor QR pentru a facilita găsirea informațiilor de către clienți
- semnalizare digitală pentru a promova un anumit brand
- construiți identitatea acelei mărci prin intermediul semnalizării digitale
- influențează alegerea cu ajutorul semnalizării digitale la POS
- ajută cumpărătorii să aleagă anumite stiluri sau mărci de produse
- localizează produsele, verifică prețurile și accesează informații despre produse
- afișați prețuri, fotografii, materiale sau ingrediente ale produselor
- sugerați aplicații pentru anumite produse
Îmbunătățirea experienței clienților
- reduce timpul de așteptare perceput în zonele de așteptare și la cozi
- utilizarea codurilor QR pentru a facilita găsirea informațiilor de către clienți
Construirea mărcii
- semnalizare digitală pentru a promova un anumit brand
- construiți identitatea acelei mărci prin intermediul semnalizării digitale
Influențarea procesului decizional privind produsul sau marca
- influențează alegerea cu ajutorul semnalizării digitale la POS
- ajută cumpărătorii să aleagă anumite stiluri sau mărci de produse
- localizează produsele, verifică prețurile și accesează informații despre produse
Informații despre produs
- afișați prețuri, fotografii, materiale sau ingrediente ale produselor
- sugerați aplicații pentru anumite produse
Produse Digital Signage la VKF Renzel
Vedeți aici câteva dintre produsele noastre de semnalizare digitală, ideale pentru afișajele dvs. pentru promovarea diferitelor produse și servicii.
catre produse »