Materiale de marketing POS pentru compania dvs.
Promovați vânzările companiei dvs. la punctul de vânzare cu aceste produse
Punctul de vânzare (POS), cunoscut și ca punctul de cumpărare (POP), joacă un rol esențial în marketing. La punctul de vânzare, clientul decide dacă să cumpere sau nu. Locul poate fi un raft de supermarket, o expoziție, un eveniment sau sala de vânzări a unui magazin.Punctele de vânzare sunt diferite de la un sector la altul. Scopul este de a atrage atenția clientului asupra magazinului sau produsului dumneavoastră și de a-l motiva să cumpere.
Pentru a atrage atenția clientului, VKF Renzel oferă peste 25 000 de produse pentru promovarea vânzărilor.
Materiale POS pentru promovarea vânzărilor
POS - Sala de vânzări
Marketingul la punctul de vânzare implică măsuri de promovare a vânzărilor care se desfășoară direct la punctul de vânzare, acolo unde clientul intră în contact cu bunurile și ia decizia de cumpărare. Deoarece majoritatea deciziilor de cumpărare sunt luate la punctul de vânzare, marketingul la punctele de vânzare joacă un rol foarte important în promovarea vânzărilor.
Un exemplu tipic și foarte răspândit de marketing la punctul de vânzare este difuzarea de reclame sau de videoclipuri despre produse. În acest scop, sunt amplasate ecrane în imediata apropiere a produsului și sunt difuzate filme video de promovare a vânzărilor, în care clientul este informat cu privire la caracteristici, avantaje și exemple de aplicare.
Alte mijloace publicitare importante sunt afișele, display-urile, stand-up display-urile sau suspensiile de tavan, care sunt destinate să atragă atenția vizual asupra prezenței și avantajelor produsului. În plus, designul întregii zone de vânzare este, de asemenea, un factor de influență semnificativ pentru succesul marketingului la punctul de vânzare. În plus față de designul vizual, sunt importante, de exemplu, etichetarea prețurilor, orientarea și amplasările secundare. Acestea din urmă pot conduce, de asemenea, la achiziții mai spontane pentru anumite produse (de exemplu, produsele Me-too).
Un exemplu tipic și foarte răspândit de marketing la punctul de vânzare este difuzarea de reclame sau de videoclipuri despre produse. În acest scop, sunt amplasate ecrane în imediata apropiere a produsului și sunt difuzate filme video de promovare a vânzărilor, în care clientul este informat cu privire la caracteristici, avantaje și exemple de aplicare.
Alte mijloace publicitare importante sunt afișele, display-urile, stand-up display-urile sau suspensiile de tavan, care sunt destinate să atragă atenția vizual asupra prezenței și avantajelor produsului. În plus, designul întregii zone de vânzare este, de asemenea, un factor de influență semnificativ pentru succesul marketingului la punctul de vânzare. În plus față de designul vizual, sunt importante, de exemplu, etichetarea prețurilor, orientarea și amplasările secundare. Acestea din urmă pot conduce, de asemenea, la achiziții mai spontane pentru anumite produse (de exemplu, produsele Me-too).
Posibilitățile dvs. la punctul de vânzare
Prezentarea produsului la punctul de achiziție are rolul de decizie pentru client. Aici clientul decide dacă să cumpere sau nu. Și, desigur, prezentarea produsului joacă un rol semnificativ în această decizie.Indiferent dacă cumpărătorul dorește sau nu, decizia de a cumpăra un produs nu este luată de obicei în mod rațional. În schimb, aceasta este determinată de diverse variabile decizionale și este de obicei determinată de sentimente.
Aici intră în acțiune diferitele materiale POS. Sarcina lor este de a prezenta articolul într-un mod atrăgător și eficient.
Creșterea interesului vizat
Afișajele POS au un efect indirect asupra vânzărilor dumneavoastră - Și iată cum funcționează!Produsul se află în mijlocul multor alte produse la punctul de vânzare. Prima sarcină a prezentării produsului este acum să facă produsul să iasă în evidență din mulțime. Apoi, produsul trebuie să atragă atenția clientului. În funcție de strategia de marketing, prezentarea produsului ar trebui să se adreseze unui anumit grup de clienți, cum ar fi mamele în cazul produsului hrană pentru copii, sau maselor.
În cele din urmă, produsul generează în mod optim dorința clientului pentru produs. Acest lucru garantează că produsul va fi luat și cumpărat.
Materiale promoționale de marketing
În mod ideal, ar trebui să existe o interacțiune între produs, ambalajul produsului și prezentarea produsului. Mediul de prezentare ar trebui să preia caracteristicile de design și de caracter ale produsului și ambalajului în cel mai bun mod posibil.Aici este important ca produsul să fie în centrul atenției în orice moment și ca afișajul, raftul sau locul unde este plasat produsul să aibă un aspect decent. Din acest motiv, lucrăm mult cu materiale transparente sau discrete în producție.
În acest fel, lumina reflectoarelor este pur și simplu centrată pe produs.
Pentru diferitele produse și diferitele opțiuni de amplasare, gama oferă cele mai potrivite soluții în fiecare caz.
POS - Sala de vânzări
Designul sălii de vânzări se referă la o prezentare unică. Aveți o mulțime de opțiuni în ce direcție ar trebui să meargă designul. Aici puteți vedea multe posibilități de a vă ridica prezentarea produsului la un nou nivel.Cele mai vândute produse pentru sala dvs. de vânzări
POS - Sistem de rafturi
Atunci când expuneți produse pe suprafața de vânzare, există de obicei mult spațiu, iar acesta trebuie utilizat în mod atractiv. Plasarea pe rafturi, pe de altă parte, se referă mai mult la ieșirea în evidență într-un spațiu limitat. Dar articolele din gama noastră sunt, de asemenea, la înălțimea acestei provocări.Cele mai vândute produse pentru raftul dvs.
Material POS personalizat de la producător
În calitate de producător de materiale pentru punctele de vânzare, putem personaliza aproape orice produs sau produce display-uri POS conform specificațiilor dvs. Cu mai mult de 30 de ani de experiență și 26 de locații internaționale, suntem partenerul dvs. de încredere pentru punctul de vânzare.Lăsați varietatea magazinului online să vă inspire!