Cross- Merchandising
Cross-merchadising este o strategie de marketing prin care două produse complementare sunt plasate unul lângă celălalt pentru a încuraja clienții să cumpere mai multe articole, permițând unei întreprinderi să își crească veniturile.
Principalul obiectiv al acestei strategii este de a lega între ele articole diferite, care, deși diferite, pot fi utilizate în mod logic împreună și, prin urmare, cumpărate împreună. Acest lucru încurajează nu numai achizițiile impulsive, ci îmbunătățește și experiența de cumpărare a clienților, permițându-le să ridice ambele articole din aceeași secțiune a magazinului. Această strategie poate, de asemenea, să le prezinte clienților produse noi pe care nu le-ar fi luat în considerare inițial.
Un exemplu de comercializare încrucișată în magazinele alimentare poate fi plasarea brânzei și a vinului una lângă alta sau, într-un magazin de îmbrăcăminte, a hainelor de antrenament lângă adidași. Aceste articole sunt diferite, dar complementare între ele, încurajând clientul să le cumpere pe amândouă.
Cum poti sa aplici in mod eficient cross-merchandising?
Există multe modalități prin care puteți vinde în mod eficient produse secundare împreună pentru a crește vânzările și a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților. Aceste forme de cross-merchandising secundar includ:Plasari secundare
Este vorba de plasarea diferitelor produse, din categorii diferite, pe același raft sau în aceeași zonă promoțională.
Utilizarea aceluiași spațiu pentru produsele secundare permite clientului să asocieze cele două produse și să încurajeze cumpărarea ambelor produse. Acest lucru nu numai că stimulează vânzările magazinului, dar aduce beneficii și clientului, făcându-i mai ușor să găsească ceea ce are nevoie.
Această strategie este adesea utilizată în supermarketuri atunci când se asociază diferite alimente sau băuturi în același raion. Aceasta poate include exemplul nostru anterior de vin și brânză sau poate plasarea pâinii aproape de rafturile unde se vând untul și margarina. Această asociere între pâine și unt încurajează vânzarea ambelor produse în același raion.
Uneori, asocierile trebuie făcute pentru a reaminti clienților produse pe care le-ar fi putut trece cu vederea. Dacă vă aflați într-un magazin de alergare și căutați haine de alergare, puteți pune și alte produse de alergare importante lângă acele haine. De exemplu, o geantă de alergare în care să vă puneți lucrurile pentru alergări. Clientul nu s-a gândit la asta până când nu l-ați ajutat să facă asocierea.
Displays and Signage
Utilizarea semnalizării care promovează produsele complementare ajută la atragerea privirii clientului pentru a găsi ceea ce are nevoie. Semnele pot include texte precum „Completați look-ul” sau „Favoritele locale” sau orice alt semn strălucitor și atractiv care promovează produsele pe care doriți să le vindeți împreună.Afișajele sunt o altă modalitate bună de promovare a comercializării încrucișate. De exemplu, magazinele alimentare vor folosi standuri de prezentare pentru a expune produse precum fursecuri de ciocolată lângă lapte sau produse lactate.
Un mod obișnuit de prezentare pentru magazinele de îmbrăcăminte este utilizarea unui manechin pentru a expune haine împreună cu pantofi sau accesorii.
O altă tehnică obișnuită de prezentare, pe care magazinele de mobilă o folosesc adesea, este de a expune o cameră întreagă. Canapelele, mesele, pernele, covoarele și alte accesorii vor fi expuse într-o singură cameră pentru a reaminti clientului de alte produse de care ar putea avea nevoie sau pe care le dorește pentru camera de zi.
Bundles and Promotions
Pachetele și promoțiile sunt o modalitate prin care companiile și întreprinderile mici pot atrage clienții să cumpere din impuls mai multe articole complementare.De exemplu, aici, la VKF Renzel, oferim "Bellini Summer Gift Set" care include vin spumos, nectar si cantuccini. De asemenenea, oferim setul "Winter Fairy Tale" care include diferite dulciuri, alune si cafea.
Aceste pachete sunt capabile să promoveze oferte și produse pentru clienți și se pot schimba în funcție de sezon, sărbători, țintă de vânzări și mulți alți factori care maximizează impactul. Această rotație a promoțiilor și a pachetelor este o altă tactică excelentă pentru a menține clienții intrigați.
Acest interes pentru produsele dvs. îi încurajează să achiziționeze produse pe care nu le-ar fi observat înainte.
Utilizeaza platforma ta de E-Commerce
pentru a incuraja achiziționarea de produse complementare
Cross-Merchandising Online
Cross merchandising este o strategie de marketing care poate fi utilizată și online. Link-urile sunt adesea folosite pentru a încuraja achizițiile suplimentare de bunuri complementare. Acest lucru se poate face pe paginile anumitor produse sau la checkout.Link-urile pot fi afișate sub formă de cuvinte sau de imagini pe care clienții pot face clic. Aceste linkuri pot fi utilizate pentru a promova produse folosind titluri precum „Clienții care au cumpărat acest articol au mai cumpărat...”. O altă metodă de a lega alte produse este afișarea pe aceeași pagină a accesoriilor la articolele pe care le consultă clienții.
Aceste linkuri pot fi programate să se schimbe în funcție de produsul la care se uită clientul și se pot ajusta în funcție de obiceiurile de cumpărare ale unui anumit client.
Abordări comune pentru cross-merchandising online
Multe tehnici de online merchandising sunt la identice cu cele utilizate in magazin.Many online cross-merchandising techniques are the same as the ones used in-store, ele fiind doar adaptate platformei de comerț electronic online. Iată câteva dintre adaptările făcute:
Algorithms
Online, algorithims can be used to analyse each customers' data in order to make personalised product recommendations. These online recommendations are based off of that customer's search history, purchase behaviour and preferences.Advantages of Using Algorithms
- Increased conversion rates
- Enjoyable customer experience
- Increase customer loyalty
Promoting products that actually interest your customer will increase not only their user experience, but also the chances that they will explore the website more and purchase those additional items.
With every purchase and completed transaction of a recommended additional item, the conversion rates increase.
Using bundling and promotions is also a big part of cross-merchandising online.
During an online order, a business can suggest accessories to certain items a customer is purchasing in a product bundle. For example, if a customer has put a phone in their shopping cart, the website might recommend a phone case or screen protector to buy along with it.
Promotions can also be easily shown online. Some websites will use big bright letters to draw the attention to their sales or promotions, while others, like us here at VKF Renzel, might have an easy to find page dedicated to their sale items. Check out our page to see an example of a sales page »
During an online order, a business can suggest accessories to certain items a customer is purchasing in a product bundle. For example, if a customer has put a phone in their shopping cart, the website might recommend a phone case or screen protector to buy along with it.
Promotions can also be easily shown online. Some websites will use big bright letters to draw the attention to their sales or promotions, while others, like us here at VKF Renzel, might have an easy to find page dedicated to their sale items. Check out our page to see an example of a sales page »
Advantages of Bundling and Promoting Online
Bundling and promoting online allows businesses to earn a higher revenue and increase their profit margin. This is because online, with every purchase or every item that is placed in the cart, the website can recommend an additional item to be in a bundle. This leads the customer to spend more on each transaction.The customer's shopping experience is also more enjoyable. By bundling the complementary items online through cross-merchandising, the customer feels that they can make an informed decision and ensure that they have everything that they need or want for a particular service or product.
Online retailers can also integrate content marketing strategies with cross-merchandising. This content includes pages such as blog posts, news, videos, product descriptions, etc. Linking complementary products with these posts helps create a seamless transition from page to product to transaction.
The benefit of linking content with products is that the customer feels informed about the topic before going and clicking on the link to purchase that specific product. Content integration has a few benefits:
The benefit of linking content with products is that the customer feels informed about the topic before going and clicking on the link to purchase that specific product. Content integration has a few benefits:
Advantages of Content Integration
Content integration allows the customer to become more engaged with a website. The customer is learning, while also being entertained. This engagement allows businesses to encourage their customers to explore products or services related to what they are reading.Integrating products and services within your content also enhances brand authority. This is because, by linking products to well researched and written content, it allows the customer to feel safe that they are buying their products from experts in their industry. This postive feeling helps build brand image.
Lastly, by linking content to products or services, search engine optimisation and organic traffic can be improved. This optimisation can help increase the visibility for related products.