Conturi clienti

Deschiderea unui cont

În cazul în care nu ați făcut încă o comandă prin intermediul magazinului online VKF Renzel, puteți face acest lucru foarte simplu prin deschiderea unui nou cont de client online. Trebuie să faceți acest lucru chiar dacă ați utilizat anterior magazinul prin metode alternative, cum ar fi telefon, fax sau post. Nu se aplică un transfer automat de date aici. Selectați caracteristica de înregistrare din secțiunea "Înregistrare" a meniului "Cont". Secțiunea "Cont" poate fi găsită în partea de sus a paginii. Sau puteți selecta pur și simplu următorul link:
Deschide cont online »
În mod alternativ, puteți crea un cont simplu, ca parte a procesului de comandă. Comenzile prin intermediul înregistrării magazinului nostru online nu necesită neapărat înregistrarea dvs., deoarece ne puteți contacta și fără înregistrare, cu toate acestea, nu puteți profita de contul clientului.

 

Logarea ca și client

Logare
a puteți loga în orice moment prin intermediul meniului ``Cont``pe care îl puteți găsi în partea de sus a paginii. În mod alternativ, folosiți următorul link: Intergistreaza-te ca si client »
Sau va puteti loga ca parte a procesului de comanda.

Dezabonarea
Da-ti click pe ``Dezabonare`` pe pareta din sus a paginii
Sau selectati urmatorul link: Dezaboneaza-te acum »

 

Ati uitat datele de autentificare

Ati uitat parola
Dacă uitați parola contului dvs., puteți seta cu ușurință o nouă parolă. Pur și simplu selectați "Parolă uitată?" din meniul "Cont" din partea de sus a paginii sau utilizați formularul de înregistrare ca parte a procesului de comandă.
Alternativ, puteți selecta următorul link: Ați uitat parola »
Introduceți adresa dvs. de e-mail în câmpul afișat acolo și dati click pe "Solicitați o parolă". Vă vom trimite în mod automat și imediat un e-mail cu un link. Dati click pe acest link și puteți configura imediat o parolă nouă (minim 6 caractere). Rețineți că link-ul va rămâne activ numai pentru a schimba parola timp de până la șase ore după ce cererea a fost activată.
Veți fi conectat (ă) automat după ce introduceți o nouă parolă.

 

Ati uitat adresa de e-mail
Urmatoarele optiuni sunt valabile daca v-ati uitat adresa de e-mail cu care va inregistrati pe pagina noastra. Dacă nu sunteți sigur dacă v-ați înregistrat anterior, utilizați pur și simplu formularul "Creați un cont" și încercați să utilizați adresa dvs. de e-mail pentru a va crea un cont nou. Dacă adresa dvs. a fost deja salvată, atunci veți fi anunțat de către sistem. Dacă adresa dvs. nu a fost salvată, puteți deschide cu ușurință un nou cont imediat.
Dacă sunteți sigur că aveți deja un cont de client și doriți să îl utilizați din nou, dar nu vă amintiți adresa de e-mail stocată, atunci vă rugăm să ne contactați prin e-mail la:sales@vkf-renzel.com. Dacă aveți deja un cont, atunci vă vom trimite numele dvs. de utilizator prin e-mail. Nu vă putem trimite parole.

 

Actualizarea datelor despre clienți

Modificarea detaliilor de acces
Puteți schimba parola separat ca parte a contului dvs. de client. Puteți să vă conectați utilizând meniul "Cont" din partea de sus a paginii și selectând "Contul meu". Puteți schimba parola aici sub "LOG-IN DATA".
Alternativ, urmați acest link: Schimbare parolă »

Dacă ați uitat parola, faceți click pe Parolă uitată »

Nu puteți modifica manual adresa de e-mail utilizată pentru a vă conecta. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa sales@vkf-renzel.com.

 

Modificarea și adăugarea adreselor
Adresa dvs. de facturare și diversele adrese de livrare potențiale pot fi modificate și adăugate prin intermediul secțiunii contului de client.
Puteți să vă conectați utilizând meniul "Cont" din partea de sus a paginii și selectând "Contul meu". Pentru a modifica adresa de facturare, selectați elementul ADRESA DE FACTURARE, iar pentru a adăuga sau a modifica adresa de livrare, selectați ADRESA DE LIVRARE
Orice adresă modificată va fi folosita pentru următoarea comandă.

 

Istoric comenzi

Puteți vizualiza comenzile anterioare în orice moment în secțiunea "Istoric comenzi". Această secțiune poate fi accesată prin contul din meniul "Cont" -> "Contul meu" din partea de sus a paginii. Alternativ, selectați următorul link: istoricul comenzilor »

 

Lista de dorințe

IElementele de interes pot fi "reținute" ca parte a unei liste de dorințe. Această caracteristică este cunoscută sub numele de "adăugați la lista de dorințe" și o găsiți pe pagina de articole sub butonul "Adăugați în coș". Rețineți că trebuie să fiți conectat (ă) pentru a utiliza această funcție.
Lista dvs. de dorințe poate fi accesată prin meniul "Cont" din partea superioară a paginii și prin secțiunea "Listă de preferințe" sau prin meniul "WISH LIST" din contul dvs. de client.
Alternativ, selectați următorul link: Lista de dorințe »
Toate articolele pot fi verificate prin lista de dorințe. Aveți acum un articol din lista de dorințe, care poate fi comandat, astfel încât să îl puteți adăuga în mod convenabil în coșul dvs. și să îl comandați imediat.