Gestionarea clienților și a cozilor se poate dovedi adesea dificilă. Pentru a continua să garantați un flux ordonat și servicii bune, se utilizează distribuitoare de bilete. Angajații dvs. au posibilitatea de a controla fluxul de clienți și de a organiza un volum mai mare.


 
Inchide
Filter & Sort
Filter & Sort
9 Articol

Gestionarea eficientă a vizitelor clienților

Diferitele distribuitoare nu sunt doar ușor de controlat, ci oferă și o bună imagine de ansamblu. Prin intermediul unui afișaj sau al unui ecran, clienții pot estima când este rândul lor. Sistemul de gestionare a clienților nu vizează doar structurarea cozilor. Acesta reglementează, de asemenea, accesul la anumite zone.

Optați pentru un sistem de bilete pentru a scuti clientela și angajații de stres inutil. Asigurați ordinea și structura în situații stresante sau speciale.

Noile deschideri sau promoțiile cu reduceri speciale duc adesea la o grabă mare de clienți și trecători. Dar chiar și pe lângă aceste zile speciale există situații în care ați dori să controlați activitatea din magazin. Există mai multe motive pentru aceasta:

În caz de supraaglomerare, clienții se simt și ei stresați, iar atmosfera de cumpărături este influențată negativ. Nu există o imagine de ansamblu pentru angajați. Prin urmare, sortimentul nu poate fi prezentat spre satisfacția deplină a clientului, deoarece angajații trebuie să sprijine clienții sau trebuie să lucreze la casa de marcat. Distanțele minime și un anumit standard de igienă nu pot fi menținute.

Scenariile menționate mai sus provoacă stres și dezordine. Acestea duc la angajați stresați, clienți nemulțumiți și magazine și zone de așteptare neîngrijite. Acest lucru poate fi evitat prin structurarea traficului de clienți și gestionarea eficientă. Este important să gestionăm clienții.

Prin structurarea traficului de clienți, sistemele creează ordine din partea angajaților și a vizitatorilor. Timpii de așteptare pot fi evitați prin numerotare sau prin afișarea unor mesaje adecvate pentru vizitatorii magazinului dumneavoastră. În același timp, angajatul poate controla eficient vizita.

În primul rând, distribuitorul de bilete este amplasat central la intrare. Clientul extrage apoi un număr sau un bilet corespunzător. De obicei, el poate vedea direct ce număr se află la rând pentru a estima cât va dura timpul de așteptare. Între timp, personalul operează sistemul de bilete pentru a semnala clientului următor că este rândul său. Un sistem plăcut și eficient pentru ambele părți.

 

Pentru utilizări diferite

Produsele din această categorie sunt caracterizate prin versatilitate și mobilitate. Datorită greutății reduse și asamblării rapide, distribuitoarele de bilete pot fi utilizate spontan. Aceasta înseamnă că instrumentele de gestionare a clienților pot fi utilizate pentru anumite zile sau campanii și apoi depozitate din nou în siguranță.

Cu toate acestea, datorită valorii adăugate ridicate a acestor distribuitoare de bilete, utilizarea lor pe termen lung este, de asemenea, destul de rezonabilă. În acest fel, distribuitoarele pot asigura permanent condiții clare în zonele de așteptare. Utilizarea este atât de simplă încât nu sunt necesare explicații suplimentare. Imediat după montarea distribuitorului de bilete, primele persoane vor începe să extragă un număr sau un bilet.

Pentru explicații suplimentare și o mai bună fidelizare a clienților, sunt potrivite ecranele sau afișele. Ecranele sunt o opțiune excelentă pentru afișarea mijloacelor publicitare pe lângă informații. Folosit simultan ca mijloc de informare și publicitate, puteți distra clienții care așteaptă cu ajutorul afișajului digital. În plus, timpul poate fi utilizat pentru a confrunta eficient clienții cu publicitatea.
Close menu
Inapoi sus